Home Leergroepen Algemeen

Leergroepen: praktisch leren

Als je meer praktisch wil leren dan zijn de leergroepen iets voor jou! Naast informatie heb je misschien hulp nodig om je scheiding te verwerken, om te leren overleggen met je ex-partner voor of na de scheiding.
Misschien wil je meer leren over jezelf in relaties zodat je met meer kans op succes met een nieuwe partner kan starten.
Of vragen jouw ouders, de grootouders van je kinderen, zich af hoe ze jou en de kinderen het best kunnen steunen zonder partijdig te worden. Misschien wil je samen met je nieuwe partner leren samen-leven met iedereen in jullie nieuw samengestelde gezin? Of heb je wat opvoedingsondersteuning nodig als alleenstaande ouder?
Onder deskundige begeleiding leer je van en met elkaar. Je leert gesprekken voeren, je eigen aandeel zien, naar je kinderen luisteren en … zoveel meer.

Voor wie: Alle vaders en moeders, ongeacht leeftijd, sociale en beroepscategorieën die bij een (echt)scheiding betrokken zijn of geweest zijn en hun kinderen.

Frequentie: 3 avonden van 2.5u

Prijs: € 60 voor 3 avonden - De inschrijving is definitief bij ontvangst via overschrijving 068-8898818-65 en dit 1 week voor aanvang van de eerste leergroep avond.

Aantal deelnemers: Minimum 6 en maximum 10 deelnemers

Uren: van 19u30 tot 22u00.